piątek, 16 grudnia 2011

Rękodziałanie

Połówka moja wyszła do pracy, zatem caaaaały dzień mam dziś tylko dla siebie. Postanowiłam wykonać wianek na drzwi. Musi być brązowy z przewagą białych dodatków.
Poza tym przed chwilą dzwonił mój połówek i poinformował że z 5 kartek świątecznych to on by chciał wysłać ;/ Licząc te, które ja chciałabym wysłać, to w sumie daje jakieś 9 szt. Narazie powstała jedna z zimowymi skarpetami w mroźnych kolorach. Korzystając jutro ze światła dziennego porobię trochę zdjęć i podzielę się tym co tam  wyskrobałam.

Wianek chciałabym w tym klimacie jak ten piękny wykonany przez HARMONY ART  znajdujący się na zdjęciu poniżej wygooglany , ale wyszperałam źródło :)


Słucham właśnie radia i gość powiedział że na Dolnym Śląsku przejazd jakąś tam drogą utrudniają snieżyce i silny wiatr :o

Buziaki

3 komentarze:

  1. Śliczny wianuszek, białe dodatki wyglądają bardzo świeżo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O mamo jaki cudny! W sobotę robiłam swój wianek ale do Twojego to się nie umywa. Jest przeuroczy i taki subtelny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale dziewczyny to nie mój wianek :) Tak jak pisałam wyżej znalazłam go na blogu do którego podałam link.Gdybym potrafiła stworzyc tak piękne dzieło jak Flora byłabym w 7 niebie :)
    Nie zmienia to faktu że jestem nim tak samo oczarowana jak Wy :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń